Úsek dálnice D1 Lietavská Lúčka – Višňové – Dubná Skala začíná v křižovatce Lietavská Lúčka, kde trasa úseku navazuje přímo na předchozí úsek dálnice D1 Hričovské Podhradie – Lietavská Lúčka. Křižovatka pomocí plánovaného přivaděče umožní propojení dálnice D1 s městem Žilina a silnicí I/64. Za křižovatkou trasa dálnice postupuje směrem na východ, protíná katastry obcí Porúbka, Rosina, Višňové až splyne s tunelem Višňové. Tunel přechází pod vrch Hoblík a po více než sedmi kilometrech vyúsťuje v křižovatce Dubná Skala a napojí se na další pokračování D1. Od západního portálu se razilo dovrchně se sklonem 0,50 {6adabd3ee0ace4037a30e98c62df145262389aa997ead397393e2d1e5211b8c5} v délce 573 metrů, dále úpadně se sklonem 2,27 {6adabd3ee0ace4037a30e98c62df145262389aa997ead397393e2d1e5211b8c5} v délce 2 545 metrů. Od východního (vrtouckého) portálu se ražení uskutečňovalo dovrchně se sklonem 2,27{6adabd3ee0ace4037a30e98c62df145262389aa997ead397393e2d1e5211b8c5} v délce 4 362 metrů.
Při ražení se objevilo nečekané množství geologických poruch, nejzávažnějším problémem byl velký přítok vody. Jelikož většina délky tunelu je vybudována od Východního portálu dovrchně, ústí i většina vody prosakující z tunelu na východním portálu. Při ražení tunelu a ostatních stavebních pracích splavilo množství vody jemnozrnné sedimenty k východnímu portálu a odtud do blízkého bezejmenného potoka. Potok byl v důsledku stavebních prací kontaminován a byl rozhodnut o jeho revitalizaci.
Na revitalizaci bezejmenného potoka jsme nasadili náš nejmenší plovoucí sací bagr DredgePrince LABOREC. Bagr díky svým malým rozměrům dokázal zajistit efektivní těžbu z malého bezejmenného potoka. Ke zpracování sedimentu jsme použili naši nejmenší odvodňovací linku DESET PG04, která svým výkonem odpovídá použitému sacímu bagru. Těm 4 pracovníků dokázal bezejmenný potok ve 2 fázích projektu revitalizovat za 55 dní.